Menu
Coşul tău

Întrebări frecvente ✅

Da, pentru a putea plasa o comanda in magazinul Olishop.ro este nevoie de un cont.

Totuși, nu trebuie sa creati inainte un cont. După ce adăugati produsul in coș și megeti catre pagina de finalizare comanda, vă vor fi solicitate toate datele necesare comenzii, iar in același timp va fi creat automat contul de unde puteti gestiona comanda.

Principalele avantaje ale comenzilor online:

  • Nu exista program pentru comenzile online, astfel poti inregistra o comanda de de mobil sau desktop la orice ora.
  • Produsele sunt rezervate automat la inregistrarea comenzii,daca acestea au statusul "In stoc".
  • Din contul tau poti verifica oricand statusul comenzii.
In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 400 RON. Pentru a solicita o refacturare, completeaza formularul disponibil aici, atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare.

Urmarirea comenzii tale

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzile mele”.

Livrarea comenzilor

Livrarea comenzilor se face in termen de 1-2 zile lucratoare prin curier.

Pentru comenzile efectuate pana in ora 17:00, livrarea se efectueaza in ziua urmatoare.

Produsele comercializate de magazinul online - olishop.ro provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati service autorizate ale partenerilor olishop.ro sau ale producatorilor.

In cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsele beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit in certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevazut in certificat. Aceasta unitate de service va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei;

Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier.

Un produs este eligibil pentru retur daca se afla in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice) si nu face parte din exceptiile mentionate aici. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la software-ul inițial.

Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre OLISHOP, in contul indicat la completarea formularului de retur.
Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.

In cazul in care nu aiun certificat de garantie in contul tau si nu ai gasit unul nici in colet, te rugam sa ne semnalezi acest aspect completand formularul de reclamatii si sesizari in maxim 48h de la primirea coletului.

Imediat dupa ce comanda ta a fost facturata poti descarca factura din contul tau de client. Intra in sectiunea Istoric comenzi  din cont: Istoric comenzi, selecteaza comanda, descarca factura si salveaz-o sau printeaz-o.

Verifica daca produsul este eligibil pentru retur si apoi completeaza formularul de returnare de pe site cel tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original.
Nu. Produsele defecte vor fi ridicate de la dvs. prin curier. Trebuie sa ne trimiteti o solicitare cu datele necesare ridicarii.

Da, banii proveniti in urma unui retur pot fi folositi pentru achitarea altui produs. 

Da, produsele resigilate beneficiaza de garantie, conform certificatului de garantie emis de catre OLISHOP. Garantia nu acopera aceeasi perioada ca in cazul unui produs nou, sigilat.

Da, produsele resigilate beneficiaza de 30 de zile drept de retur.

O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic.

Dacă ai primit un produs de la OLISHOP și lipsesc accesorii din pachetul original, te rugăm să parcurgi următorii pași:

  1. Confirmă lista accesoriilor pe care trebuia să le primești:       
    - fie în pagina produsului comandat de pe OLISHOP, secțiunea Specificații » Accesorii incluse / Conținut pache;
    - fie în manualul de utilizare pe care l-ai primit în colet sau în format electronic, pe site-ul producătorulu;

  2. Dacă ai comandat un produs Resigilat OLISHOP, te rugăm să reverifici starea descrisă pe OLISHOP la momentul cumpărării; găsești această informație în denumirea produsului din mailul de confirmare a comenzii, sau pe factura electronică din contul tău OLISHOP.

  3. Dacă ai parcurs pașii de mai sus, însă fără rezultat, te încurajăm să completezi acest formular selectând tipul solicitării Produs / comandă și motivul Lipsă accesorii”, împreună cu detaliile specifice situației tale.
    - Dacă ai solicitat curierului deschiderea coletului la livrare și ai întâmpinat probleme, te rugăm să ne menționezi și acest lucru în formularul completat.

Dacă nu ești mulțumit de produsul pe care l-ai comandat și acesta se încadrează în termenii & condițiile de retur, stai fără griji – îl poți returna  prin curier, îți dăm un voucher sau banii înapoi rapid și poți să alegi ce ți se potrivește mai bine. Formularul de retur îl găsești aici.

Da, pe OLISHOP poti cumpara si in rate.

Vezi aici modalitatile de plata in rate sau aici modalitatile de plata in rate fara dobanda.

AI COMANDAT UN PRODUS DE LA NOI? LASA-NE UN REVIEW! 😊

Ne dorim sa aflam parerea ta despre experienta cu produsele comandate de pe site-ul OLISHOP. Fie ca esti foarte multumit de comanda sau ai intampinat dificultati, review-ul tau ne ajuta sa ne imbunatatim pe zi ce trece.

 

Iti oferim cu drag cateva sfaturi de care te incurajam sa tii cont atunci cand redactezi un review:

  • Transmite-ne motivul pentru care ti-a placut/ nu ti-a placut produsul.
  • Spune-ne daca produsul se ridica la nivelul asteptarilor tale.
  • Incearca sa fii cat mai detaliat in exprimare, fara a include link-uri externe sau informatii referitoare la pret si competitie.
  • Spune-ne daca si din ce motiv ai recomanda produsul si altor clienti.

Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare.

In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului disponibil aici, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat.


Alte intrebari

Daca nu ai gasiti raspunsuri la intrebarile tale, te rugăm sa ne scrii aici, iar echipa noastra de suport clienti va reveni in cel mai scurt timp posibil.

Folosim cookie-uri și alte tehnologii similare pentru a îmbunătăți experiența dvs. de navigare și funcționalitatea site-ului nostru. Politica de Cookie.